فيدر اكسترودر

خدمات اكسترودر پلاستيك

فيدر اكسترودر

۴ بازديد

دستگاه فيدر اكسترودر

فيدر اكسترودر جهت تغذيه و خوراك دهي دقيق و يكنواخت مواد دستگاهاي گوناگون از جمله اكسترودر هاي صنايع پليمر و… قابل استفاده مي باشد وقابل استفاده براي گستره وسيعي از مواد اوليه به اشكال مختلف گرانول ، پودر ، پرك و …. در ظرفيت هاي مختلف مي باشد .

feeder-extruder3

فيدر

يكي از مواردي كه در تغذيه دستگاه هاي اكسترودر اثر گذار است، آهنگ خوراك دهي به دستگاه مي باشد. زيرا در صورتي كه خوراك بيش از حد وارد شود يا اينكه فاصله بين خوراك دهي مواد بوجود آيد، روند تركيب و پخت مواد دچار اختلال مي شود. در نتيجه نمي توان مواد با كيفيت و با دانه بندي درستي را توليد نمود. از جهتي خوراك دهي به صورت دستي توسط كارگران نيز عملي با دقت پايين بوده و نمي توان انتظار دقت بالا را داشت.

اما دستگاه فيدر اكسترودر اين مشكل را حل كرده و توانسته با برخورداري از منبع جانبي مواد، آهنگ تغذيه خوراك دستگاه را تنظيم و ثابت نمايد. در برخي موارد كه خوراك دستگاه داراي طيف اندازه هاي مختلف ميباشد، بعضا مواد در گلوگاه تغذيه گير كرده و مانع از عبور خوراك به دستگاه مي شود. كه نتيجه آن فاصله افتادن ميان خوراك دهي به دستگاه و بوجود آمدن هوا در داخل سيلندر دستگاه اكسترودر مي شود. فيدر دستگاه اكسترودر با فشرده سازي اندك و سرعت ثابتي كه دارد، ميتواند آهنگ تغذيه دستگاه اكسترودر را به خوبي حفظ كند. از جهتي ديگر نيازي به كارگران ثانويه براي خوراك دهي و برطرف نمودن اختلال دستگاه نمي باشد و فقط كافيست تا يك نفر منبع فيدر دستگاه اكسترودر را در هنگام خالي شدن، پر نمايد.

دستگاه تغذيه اكسترودر در بالاي گيربكس قرار مي گيرد. البته براي ساخت اين دستگاه و قرارگيري در موقعيت خاص دستگاه مشتري، امكان ساخت به صورت سفارشي و سازگار با دستگاه اكسترودر فراهم است.

feeder-extruder2

اجزاي دستگاه تغذيه اكسترودر

اين دستگاه از سه قسمت اصلي تشكيل شده است.

  • قسمت موتور و گيربكس دستگاه كه مستقيما به مارپيچ متصل بوده و نقش به جريان درآوردن خوراك را به دستگاه ايفا ميكند.
  • قسمت منبع دستگاه فيدر كه در بر گيرنده و نگهدارنده مواد مي باشد. ظرفيت اين قسمت با توجه به نياز مشتري بوده و سفارشي مي باشد.
  • قسمت مارپيچ و سيلندر فيدر اكسترودر كه مهمترين قسمت دستگاه بوده و داراي توان عملكرد بالايي بوده كه در دراز مدت به درستي كار كرده و شامل گارانتي ميباشد.

تجهيزات اكسترودر چيست؟

اكسترودر به زبان ساده ماشيني است كه براي تكميل فرآيند اكستروژن استفاده مي شود . دستگاه با استفاده از سيستمي از بشكه ها و سيلندرها، محصول را گرم مي كند و آن را از طريق قالب به شكل مورد نظر مي رساند.

اكسترودر يكي از ماشين آلات پلاستيكي مهم است، بيشتر توليد و ساخت محصولات پلاستيكي را مي توان با قالب گيري اكستروژن به دست آورد. موتور اكسترودر بخش مهمي از اكسترودر و محرك اصلي اكسترودر است.

feeder-extruder1

قيمت فيدر دستگاه اكسترودر

قيمت بروز شده دستگاه اكسترودر در تاريخ ۱۴۰۰/۹/۱۲ مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان مي باشد. اين مبلغ ممكن است دچار نوسانات بازار گشته و تغيير كند. از اين رو توصيه مي شود كه براي استعلام قيمت فيدر دستگاه اكسترودر، حتما با بخش فروش تماس حاصل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.