آموزش كار با دستگاه اكسترودر

خدمات اكسترودر پلاستيك

آموزش كار با دستگاه اكسترودر

۴ بازديد

دستگاه هاي اكسترودر دستگاه هايي هستند كه  مي توانند جهان را در آينده نزديك از زباله ها پاك كرده و جهان پاكي را براي مان به ارمغان بياورند، حتي بسياري از افراد در ابتدا نسبت به آن شك داشتند، زيرا از نظر عمل كرد نسبته به ساير روش هاي بازيافتي بهتر عمل مي كرد. از بدو ورد اين دستگاه ها به يك فناوري كاملاً شناخته شده و بسيار دقيق تبديل شده است، تا جايي كه دستگاه هاي اكسترودر براي توليد انواع پلاستيك هاي مختلف در دسترس است.

قسمت اكسترودر يكي از اجزاي اصلي در توليدات محصولات شما است و شما بايد مطمئن شويد كه از كيفيت ساخت لازم براي اجراي پروژه شما برخوردار است و ما در اينجا به شما كمك مي كنيم بهترين مورد را انتخاب كنيد. تا بهترين ارائه محصولات را نسبت به ساير رقباي خود داشته باشيد.

در سراسر اين راهنما، ما قصد داريم برخي از بهترين گزينه هاي اكسترودر موجود در بازار را پوشش دهيم تا بتوانيد مورد مناسب را براي محيط كار خود پيدا كنيد. كار با دستگاه هاي اكسترودر بسيار پيچيده نيست و به راحتي قابل آموزش است. بنابراين انتخاب بهترين مورد براي نيازهاي خاص شما به دانش فني نياز دارد. درمورد اينكه در گره اكسترودر مناسب بايد به دنبال چه چيزي بگرديم، كمك خواهيم كرد تا خريد شما را با ارزش تر كند تا كيفيت محصول توليدي را بالاببرد.

محصولات پلاستيكي اكستروژن 

 نحوه انتخاب محصول مناسب براي كار سفارشي خود

در شركت ماشين سازي متين با توليد محصولات اكستروژن پلاستيكي سفارشي براي مشتريان خود، تجربه زيادي در صنعت پلاستيك داريم، از آنجا كه محصولات ما به صورت سفارشي ساخته مي شوند، ما مشتريان خود را از طريق فرايند خريد راهنمايي مي كنيم، به آنها كمك مي كنيم تا محصولات خود را انتخاب كنند و به بهترين كيفيت در محصول توليدي خود دست يابند.

mahsulat-pelastiki-extrozhenمحصولات پلاستيكي اكستروژن

بخش عمده اي از كار براي تيم متخصص ما كمك به مشتريان در انتخاب محصولات اكستروژن پلاستيكي مناسب براي كار است  و به همين ترتيب، ما اين راهنماي مفيد را براي انتخاب بهترين اكستروژن براي پروژه شما آماده كرده ايم. تا بنا به محيط كاري خود بهترين انتخاب را داشته باشيد و با كمترين هزينه در خريد دستگاه ها بيشترين توليد را داشته باشيد.

انتخاب ماده مناسب براي محصول خود به منظور تضمين عملكرد آن و همچنين به حداكثر رساندن سودآوري آن، مهم است. بسيار مهم است كه شما تمام جوانب چگونگي استفاده از محصول خود، محيطي كه در آن كار مي كند و ساير اجزاي آن را داشته باشيد. اين ها هر كدام براي انتخاب يك دستگاه اكسترودر به تنهايي فاكتور مهمي هستند. ما بايد براي راهنمايي به شما تمام اهداف شما را بدانيم تا بهترين مشاوره را براي خريد دستگاه هاي اكسترودر ارائه بدهيم.

فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه بايد در تعيين مناسب ترين محصولات اكستروژن پلاستيكي براي استفاده شما در نظر گرفته شود و اين ها بايد شامل برخي از موارد زير باشد.

مقاومت و دوام

درك بارهايي كه براي محصول شما اعمال مي شود و سرعت اعمال آن ها بسيار مهم است. آيا محصول فشرده يا كشيده مي شود؟ آيا تحت تأثير ناگهاني خواهد بود و اگر چنين است مقياس آن ها چيست؟ موارد ديگري كه بايد مورد توجه قرار گيرد، سختي لازم، اصطكاك و مقاومت در برابر فشار است تا به بهترين نتيجه ممكن رسيد.

moghavemat-va-davam-pelastik-haمقاومت و دوام پلاستيك ها

خواص محيطي

khavas-mohiti-polimer-haخواص محيطي پليمر ها

محيطي كه محصول شما در آن كار خواهد كرد نيز در انتخاب مواد مورد توجه شما خواهد بود. آيا مقاومت شيميايي مهم است؟ آيا محصول تحت اشعه ماورا بنفش قرار خواهد گرفت؟ آيا نفوذ پذيري آب عاملي است يا اينكه محصول براي مطابقت با مقاومت الكتريكي يا استاندارد عايق مشخص مورد نياز است؟ اينها همه مواردي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. يا حتي محيط وكارخانه و گارگاه يا مساحت آن مي تواند از عوامل تعيين كننده در انتخاب شما توليد كننده محترم باشد.

خواص حرارتي

دمايي كه يك محصول در معرض آن قرار مي گيرد، به طور چشمگيري در انتخاب پليمر يا مواد افزودني ممكن است در آن تأثير بگذارد. چه دماي متوسطي اعمال خواهد شد و براي چه مدت و به طور منظم به افراط و تفريط رسيده است؟ يعني دما بيشتر از حد مجاز شده است يا خير؟ دماي مطلوب براي كار شما چقدر مي تواند باشد؟  دماي اعوجاج گرما يا هدايت حرارتي ممكن است از عوامل مهم موثر بر عملكرد محصول باشد. تا محصول بيش از حد سفت يا شل نباشد و كيفيت خود را هنگام استفاده از دست ندهد.

حتي هنگام توليد و خروج از دستگاه اكسترودر دچار مشكلات نشود يهني بيش از شل يا سفت نباشد در بعضي موارد، در كاربردهايي كه ايمني يك عامل است، مقاومت در برابر آتش و توانايي توليد ماده براي توليد دود ممكن است از عوامل اصلي در انتخاب آن ها باشد كه توسط توليد كننده بايد لحاظ شود.

انطباق قانوني

اكستروژن هايي كه قرار است در محيط پزشكي يا در تماس با غذا استفاده شوند مشمول الزامات قانوني خاص هستند. قابليت بازيافت يا شرايط دفع نيز ممكن است از ويژگي هاي اساسي در انتخاب ماده شما باشد. زيرا نممكن است موجب آلودگي فضاي پزشكي آزمايشگاهي يا حتي آلودگي هايي را روي سطح غذا به وجود بياورد.

مي توان به جاي انطباق قانوني از كلمه بهتري مانند استاندارد هاي ساخت و توليد مواد پلاستيكي  استفاده كرد. اين استاندارد ها معمولا به گونه اي تنظيم مي شوند كه بعد از توليد و يا هنگام استفاده از محصول هيچگونه آلودگي محيطي را ايجاد نكنند. همچنين اين عمل باعث حفظ كيفيت محصول توليدي ما خواهد شد به گونه اي كه هيچ شك و شبه اي براي ما پس از توليد به وجود آورد.

رعايت قوانين و استاندارد ها در توليد هر محصولي از الزمات كار توليد كنندگان است كه بايد حتما به آن توجه ويژه اي داشته باشند. 

ظاهر

رنگ پاياني، وضوح و تيرگي ممكن است براي عملكرد يا جذابيت محصولات شما حياتي باشد. موادي را انتخاب كنيد كه با ظاهر محصول نهايي شما سازگار باشد. ممكن است براي مطابقت با تصوير برند يا قانون مصرف كننده به رنگهاي خاصي نياز داشته باشيد، انتخاب مواد شما تأثير بسزايي در موفقيت آنها خواهد داشت.

khavas-zaheri-pelastikخواص ظاهري پلاستيك

معمولا سعي كنيد كه از رنگ هاي كدر در توليد محصولات استفاده نكنيد و معمولا از تيره كمتر در توليد محصولات خود استفاده كنيد تا محصول شما جذابيت بيشتري داشته باشد. اما بايد توجه داشت كه در بعضي از توليدات مانند كيسه هاي زباله براي كساني كه كار توليد اكسترودر نايلون انجام ميدهند استفاده از رنگ مشكي و آبي نفتي ضروري است.

البته اين نكته نيز داراي اهميت است كه توليد كنندگان براساس نياز مشتري هاي خود در هنگام توليد محصولات از رنگ هاي درخواستي آن ها استفاده كنند مانند كساني كه براي برند هاي منحصر به فرد خود درخواست توليد محصول را داده اند. 

آميختگي اكستروژن 

در بعضي موارد، كه به دو رنگ مجزا نياز است يا درصورتي كه يك محصول سفت و سخت به يك مهر و موم يا لولاي انعطاف پذير نياز دارد، ممكن است مناسب ترين راه حل، يك اكستروژن مشترك از دو ماده باشد. از آنجا كه خصوصيات چسبندگي و سازگاري مواد مختلف به طور قابل توجهي متفاوت است، انتخاب مواد بسيار مهم مي شود.

amikhtegi-dar-extrozhenآميختگي در اكستروژن

زيرا در صورت انتخاب و تركيب غلط ممكن است محصول توليدي از كيفيت مطلوب واقع نشود. يا به طور كلي مواد توليدي از بين برود . كه موجب هدر رفت هزينه هاي توليد شده و ضررهاي را به توليد كننده وارد مي كند. 

هزينه

هزينه هاي پلاستيك هاي مختلف كاملاً متفاوت است. پليمرهاي تجاري زيادي وجود دارند كه هم رقابتي خواهند بود و هم نيازهاي بيشتر برنامه هاي كاربردي براي اكستروژن را برآورده مي كنند. اگر به خصوصيات حرارتي، الكتريكي يا مكانيكي بسيار خاصي نياز باشد، تعدادي مواد مهندسي در دسترس است، گرچه اين ها گران ترند. در برخي موارد، مواد پلاستيكي بسيار خاصي در دسترس است كه براي پاسخگويي به نيازهاي يك برنامه خاص طراحي شده اند. موادي را انتخاب كنيد كه با شرايط خاص شما مطابقت داشته باشد و از لحاظ تجاري به راحتي در دسترس باشد.

hazine-mavad-polimeriهزينه مواد پليمري

اينگونه هم هزينه توليد كمتر مي شود هم با موادي كه در دسترس تر هستند مي توانيد بيشترين توليد خود را بالا ببريد و از هرينه هاي احتمالي جلوگيري كنيد. يكي از عواملي كه به اين كار كمك مي كند داشتن مشتري هايي با درخواست هاي مشابه است تا بتوانيد كه به راحتي با استفاده از يك فرمولاسيون كار چند مشتري را به صورت همزمان و يا به نوبت انجام دهيد.

در اينصورت خط توليد شما با يك فرمولاسيون خاص كاركرده و نياز به تغيير فرمولاسيون ندارند اما هميشه توليد كنندگان به دنبال مشتري هاي جديدتر هستند و براي توليد دست به فرمولاسيون هاي تركيبي ديگري نيز مي زنند كه نسبت به سايرين مي توان گفته كه مشتري هاي بيشتر و همچنين تجربه ي بيشتري را كسب مي كنند.

اين توليد كنندگان به صورت معمول مي توان گفت بيشتر با مشاوراني در زمينه توليد و تركيب مواد مشورت مي كنند و براين اساس در زمينه هاي ديگري از تهيه و توليد مواد فعاليت مي كنند. پيشنهاد ما به شما نيز اين است كه در توليد محصولات با فرمولاسيون جديد حتما از مشورت افراد با تجربه استفاده كنيد. شركت مي تواند تا جاي ممكن در اين زمينه ها به شما خدمات ارائه بدهد.

مواد اكستروژن پلاستيك

اكستروژن پروفيل

تنوع مواد اكستروژن پلاستيكي تقريباً بي حد است و با توليد پلاستيك هاي پيشرفته اي كه مي توانند جايگزين لاستيك، فلز و چوب شوند و از آلودگي بيشتر طبيعت جلوگيري كنند.

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.